Elke vrijdagavond van 19.30 tot 21.30

Een keer komen kijken? Neem dan wel eerst even contact op.

WAT DE EXPLORERS ZOAL DOEN…

De explorers bedenken hun eigen programma. Waar je bij de welpen en scouts nog een leiding hebt, is het hier begeleiding. Je maakt met z’n allen samen een toffe opkomst. Dit kan zo uitgebreid zijn als jezelf wilt. Zo kan je een keer een grote tocht gaan lopen maar kan je ook bij het clubhuis een opkomst organiseren.

ZELFSTANDIGHEID

De RSA kenmerkt zich door de zelfstandigheid en lekker bezig zijn met scouting. De meeste jeugdleden stromen vanzelf door naar de RSA als ze oud genoeg zijn dus in deze speltak zit altijd zoveel scoutingervaring dat elke opkomst weer een anders is, maar bomvol zit met scoutingpraktijken!

Laat je uitdagen, kom een keer kijken!

Ben je enthousiast geworden en wil je graag contact met ons opnemen? Dat kan! Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vul de captcha in.
Nog niet alle velden zijn ingevuld. Vul een geldig E-mailadres in.