Elke zaterdagmiddag van 14:30 tot 16:30

Een keer komen kijken? Neem dan wel eerst even contact op.

WAT DE SCOUTS ZOAL DOEN…

Bij de scouts leer je zelfstandigheid. Natuurlijk organiseert de leiding nog wel steeds elke week een toffe opkomst. Dit varieert van spelletjes doen, een gaaf bouwwerk maken of een keer het dorp in voor een speurtocht. Maar de scouts zullen ook veel zelf moeten ondernemen en werken in patrouilles waarbij ze elkaar kunnen helpen. Het programma is divers en de scouts zullen ontzettend veel nieuwe vaardigheden leren tijdens hun tijd als scout!

EN VERDER DAN?

Ook hebben de scouts regelmatig een kamp. Dit kan een groot kamp zijn zoals het Noordelijk Pinksterkamp waarbij we van een grasveld een volledig dorp maken, maar het kan ook een klein weekendkamp zijn bij ons eigen clubhuis.
Gezelligheid staat bij onze vereniging hoog in het vaandel. Natuurlijk vinden wij het belangrijk als er een leuke, uitdagende opkomst wordt neergezet maar elke opkomst kenmerkt zich door de gezellige sfeer en de ‘niks moet’ mentaliteit.

Zeg eens hallo!

Ben je enthousiast geworden en wil je graag contact met ons opnemen? Dat kan! Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vul de captcha in.
Nog niet alle velden zijn ingevuld. Vul een geldig E-mailadres in.